Tuesday, September 27, 2016

My grootste binary options trading mistakes - lees en vermy

My grootste Binary Options Trading Mistakes Lees en vermy Ons het almal foute, Hier is myne. Lees, Leer, te vermy! As deur sommige onverklaarbare wyse jy terug kan gaan en verander een ding wat verband hou met jou handel, wat sal dit wees? Wag, laat ons maak dit nog beter: as jy drie foute kan ongedaan te maak, watter sal jy kies? Kom, Don t wees skaam, ons almal verkeerd gaan soms. Natuurlik, dat onverklaarbare wyse van reis deur die tyd is nie beskikbaar vir ons, sodat ons kan nie ons foute reg te stel, maar miskien hierdie artikel sal jou help om die beginners vermy om dieselfde mense regoor. Wel, ek het so baie dat dit is baie moeilik om die grootste drie te kies, maar hier gaan: 1. Die 60 sekondes Wanbegrip Ek m hierdie eintlik skryf gedurende die nag ... Ek kon nie slaap nie, so ek het gedink dit is beter om op te staan ​​en iets nuttig as net doen in die bed lê dink oor handel (ja, dit is wat ek doen wanneer ek slaap kan t). 'N koppie koffie om my reg, asbak aan my linkerkant (rook is sleg, ek weet, maar ek m geklee in 'n nikotien pleister probeer om daardie gewoonte te skop) en my kat eet my huis plante (Ek wens daar was 'n stuk vir daardie ... ) sodat alles is binne normale parameters behalwe die gebrek aan slaap. Maar selfs sonder genoeg rus, dit is maklik om te sien wat 'n groot fout wat ek gemaak spring in 60 sekonde handel. Dit is waar dat ek don t handel op die manier nie, maar ek moet erken ek is op die eerste versoek deur die geleentheid om so 'n vinnige winste en ek probeer om dit. Ek het selfs 'n paar sukses ... dit was natuurlik nie as gevolg van my "analitiese vaardighede" nie, maar eerder as gevolg van 'n kombinasie van geluk en 'n paar sterk beweging van die mark. Die oomblik toe ek besef ek kan nie konsekwent voorspel die uitkoms van die volgende een minuut kers was ook die laaste keer dat ek 'n 60 sekondes binêre opsie handel geplaas. Die ding is dat om geld te maak met hierdie tipe van handel is perfek lewensvatbare en haalbare (wat is wat ons lok), maar die grootste probleem is konsekwentheid. Die maak van 'n bietjie geld vandag nie vir my help as ek m gaan gee dit alles terug môre. Alles wat konsekwentheid in die handel tekort is bestem om te misluk vroeër of later so ja, dit moontlik is om geld te maak met 60 sekondes ... die behoud van hulle is die uitdaging. 2. Die Excel Spreadsheet Figuurlik gesproke, die sigblad is die ding wat ons laat druk op en hou die droom lewendig. Op 'n nota meer down-to-earth, dit is net ... 'n Excel spreiblad met 'n berekening van hoe ons rekening sal kyk as ons hou 'n sekere persentasie elke week, maand of jaar en saamgestelde ons wengeld. Met "net" 15% by jou rekening elke maand sal jy 'n miljoen dollar te maak in 'n paar jaar en die Excel spreadsheet maak dit maklik lyk, maar dit beteken nie dit enige ander faktore soos die sielkundige aspek. Vrees, gierigheid, twyfel, verloor strepe, makelaar inmenging, geeneen van hierdie word in die vel so die doel van die bereiking van jou droom word 'n bietjie nader, maar val nie daarvoor as wat ek gedoen het. Handel met al sy aspekte is soveel anders as 'n Excel-werkblad laat jou glo en ek geleer het dit op die harde en teleurstellend manier; jaar geslaag het en my rekening was nie waar my spreadsheet het gesê dit sou wees. Die ding is dat jy moet elke handel te hanteer asof jou hele rekening is afhanklik van dit en nie dink oor hoeveel geld 'n Excel spreiblad sê jy weer gaan hê in 'n jaar of 5. 3. Broker waansin Ons weet almal dat scammers plaag die Binary Options bedryf en gee dit 'n slegte naam. Wel, ek het nie geweet dit toe ek begin handel en ek gedeponeer met die eerste makelaar ek in aanraking gekom het. Plekke soos binaryoptionsthatsuck was feitlik nie bestaan ​​nie destyds en ek het nie die moeite om die bepalings en voorwaardes van die makelaar te lees ... dit was te veel werk en ek was te besig om ryk aandag te skenk aan tekens van 'n potensiële bedrogspul of slegte makelaar . Ek het gedink die Bonus is 'n welkome geskenk. nie dat dit my geld sal koppel aan hul platform; Ek het gedink die rekening bestuurder is eintlik 'n goeie handelaar wat wil hê dat ek om ryk te word. Groot fout, maar een wat ek nooit weer gemaak. Fout gemaak, les geleer


No comments:

Post a Comment